sobota, 13 marca 2010

Witam :-)

I stało się... założyłam bloga :-)
Długo, bardzo długo zastanawiałam się nad tym, czy ten blog powinien powstać czy nie. Rozważałam różne „za” i „przeciw” aż pewnego dnia postanowiłam zaszaleć.
O czym będzie? Na pewno o moim hobby czyli o hafcie krzyżykowym. Nieraz wspomnę też o mojej drugiej miłości czyli o ogrodzie. Poza tym będę pisała o różnych rzeczach, które mnie zainteresują.
Mam nadzieję, że znajdziecie tu coś dla siebie.

PS. Bardzo proszę o wyrozumiałość, bo to mój pierwszy blog i trochę potrwa nim zgłębię tajniki prowadzenia tej strony ;-)

3 komentarze:

  1. To ja z niecierpliwością czekam na prace i wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Orin!
    Fajnie że zaglądnęłaś :-) Pustki tutaj okropne, ale pocieszam się, że dużo wody w Sanie musi upłynąć nim blog się rozkręci.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, moja droga, teraz to już równia pochyła...;-) to wciąga jak diabli:-)

    OdpowiedzUsuń