piątek, 21 maja 2010

ubranka dla lalek

Myślę, że nie tylko ja czasem zostaję zmuszona do uszycia czegoś dla lalek ;-)
Oto kilka kreacji, które 'popełniłam'.

Pierwsza kreacja tylko w części jest moim dziełem. Otóż, córeczka dostała Florę, ale nie mogła pogodzić się z jej krótką spódniczką, więc musiałam uszyć spódnicę jak dla księżniczki ;-)
Uszyta z polaru, więc nazywam ją 'zimową'.


Druga to sukienka, która ma już kilkanaście lat. Uszyłam ją jeszcze dla mojej młodszej siostry. Obecnie siostra już się lalkami nie bawi, ale jedna z sukienek przetrwała i wraz z lalką weszła w posiadanie mojej córci.


Trzecia kreacja to lawendowa sukienka, którą uszyłam w ubiegłym roku. Oczywiście oryginalnie Barbie miała krótką sukienkę i 'musiałam' zrobić z niej księżniczkę, więc powstała taka oto suknia z jakichś resztek materiały i wstążki.


Wkrótce pewnie powstaną nowe dzieła, bo wymagania mego brzdąca rosną z dnia na dzień ;-)

14 komentarzy:

  1. sliczne te stroje! moja mama szyje ale ja nie potrafie - i zatem zazdroszcze:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze ubranka...przypomniałaś mi czasy mojego dzieciństwa.
    Dziękuję za komentarz na moim blogu i ciepłe myśli,których tak potrzebowałam w tych trudnych dniach* To takie pociesznie dla duszy*pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za miłe komentarze :)
    Dawniej szyłam znacznie więcej, a lalka mojej siostry (ta druga) miała cały zestaw sukienek i innych ubranek a nawet prowizoryczne buciki :)
    Szkoda, że przez lata (i przeprowadzkę) przetrwała tylko ta jedna suknia.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też przypomniałaś moje dzieciństwo... mama mi szyła ubranka dla lalek...a potem ja wykradałam jej skrawki materiałów i próbowałam się w krawiectwie... do tej pory nie doszłam do twoich umiejętności...ale kto wie.... może kiedyś się pojawi córeczka i nastanie czas większej mobilizacji na tym polu;)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm coś mi przypomina ta sukieneczka :)niestety moje zdolności krawieckie są znikome ;/ muszę nadrabiać czymś innym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co wy mowicie ze te ubranka sa fajne i ladne ja jednak szyje ladniejsze bo szyje zakiety kurtki bluzki kombinezony i inne ciuszki stopien trudnosci meeeeeeeeeeeeeeeeega trudne

    OdpowiedzUsuń
  7. lllllllllllllllllllllllllllllllllllrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrpppppppppppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

    OdpowiedzUsuń
  8. gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

    OdpowiedzUsuń